Prečítajte si naše často kladené otázky. Ak nenájdete odpoveď, prosím kontaktujte nás.
| Ako sa môžete u nás zaregistrovať? |
Jednoducho. V pravej hornej časti kliknite na políčko registrácia. Zobrazí sa okno, v ktorom musíte vypísať vaše registračné údaje. Po správnom vyplnení údajov opíšte kód, ktorý je zobrazený rôznymi tvarmi písmen alebo číslic a stlačte Zaregistrovať.
| Nemôžu byť vaše osobné údaje zneužité? |
E-shop Model-rc pracuje s niektorými osobnými údajmi zákazníka (Zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch) z dôvodu odoslania tovaru zákazníkovi. Ide o tieto údaje: meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefónne číslo, ďalšie adresy, v prípade fyzickej osoby/firmy tiež IČO, DIČ, IČ DPH.
Získané osobné údaje sú chránené v našej databáze pred zneužitím, poškodením, stratou a ďalším šírením. Svoje údaje si môžete kedykoľvek prezerať a meniť po prihlásení sa na e-shop Model.rc. Vaše osobné údaje neposkytujeme ďalším stranám (nešírime, nezverejňujeme), s výnimkou organizácií, ktoré sú priamo zapojené v procese objednávky tovaru (banky, doručovatelia). V prípade, že chcete svoje konto úplne zrušiť, kontaktujte nás prosím e-mailom na: info@model-rc.sk.
Prevádzkovateľ nemá prístup k Vašim bankovým údajom ako aj iným údajom potrebným pre pohyb s financiami. Všetky platby elektronického bankovníctva sú realizované bankou, ktorá nám iba poskytuje informáciu o úspešnosti/neúspešnosti realizovanej platby. Žiadne informácie o Vašich prihlasovacích údajoch, zostatku na účte, pohyboch a podobne nemáme.
| Ako si môžete objednať tovar? |
1. Kliknite na tlačidlo "Vložiť do košíka" pri konkrétnom produkte. Vybraný produkt bol vložený do vášho virtuálneho košíka a okamžite budete presmerovaný na stránku nákupného košíka.
2. Na stránke nákupného košíka môžete meniť počet objednaných kusov, odstrániť produkt, zadať zľavový kupón a samozrejme vrátiť sa späť ak si chcete ešte niečo vybrať napr. ďalšie príslušenstvo, stlačením tlačidla „Späť do obchodu“. Ak máte všetko môžete pokračovať tlačidlom „Dokončenie nákupu“.
3. V ďalšom kroku na stránke „Dokončenie nákupu“ v časti „Údaje zákazníka“ si môžete vybrať ako chcete nakupovať: • Bez registrácie • S registráciou V oboch prípadoch však vypĺňate rovnaké údaje (osobné údaje, údaje o firme (iba podnikatelia), adresa doručenia, kontaktné informácie), rozdiel je len v tom, že registrovaní užívatelia môžu v budúcnosti nakupovať bez nutnosti vypĺňať doručovacie a fakturačné údaje a majú kompletný prehľad o všetkých svojich objednávkach. • Prihlásiť sa (ak ste už registrovaný) V ďalších poliach si volíte spôsob doručenia a platby. V poslednej časti môžete vidieť prehľad objednávky, kde ešte máte možnosť zmeniť obsah košíka. Už zostáva len potvrdiť objednávku stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“. A je to :-)
Okamžite po odoslaní objednávky Vám bude na vašu emailovú adresu odoslaná potvrdzujúca správa s Vašou objednávkou. Ak vám nebude v krátkej dobe doručený potvrdzovací email, prosím pozrite sa pre istotu do spamu.
| Ako zistíte, či je tovar skladom na e-shope? |
Dostupnosť je zobrazená v detaile konkrétneho produktu. Ak daný produkt nie je skladom, odporúčame Vám nastaviť si „strážneho psa“, ktorý Vás automaticky upozorní emailom, keď bude tovar skladom.
| Môžem si tovar vyzdvihnúť na predajni? |
Samozrejme, aj toto je jedna z možností vyzdvihnutia tovaru.
| Od akej čiastky je poštovné zadarmo? |
Poštovné nehradíte pri objednávke nad 80€.
| Ako môžete svoju objednávku zrušiť alebo zmeniť? |
Objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť len do momentu, ak ešte nebola prevzatá kuriérom. Ak si prajete svoju objednávku zrušiť a máte ju už zaplatenú, informujte nás o tom na tel. čísle 0944 244 843, alebo prostredníctvom e-mailu na adrese info@model-rc.sk.
| Ako zistíte, že ste objednávku vytvorili? |
Na Váš mail Vám bude automaticky po odoslaní objednávky doručený notifikačný e-mail na adresu uvedenú pri registrácií.
| Akým spôsobom Vám doručíme tovar? |
Poskytujeme tri možnosti doručenia tovaru:
• Kuriérskou spoločnosťou UPS (SLOVAK PARCEL SERVICE) Express - do 24h
• Slovenskou poštou
• Osobný odber na našej kamennej predajni. Informácie o predajni v sekcii kontakty.
| Ako treba postupovať pri reklamácií? |
Všetky potrebné informácie pre reklamáciu nájdete v sekcii Ako reklamovať.
| Ako postupovať pri vrátení tovaru? |
Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
| Do koľkých dní môžete vrátiť tovar? |
Tovar je kupujúci - spotrebiteľ povinný vrátiť najneskôr do 14 pracovných dní po odstúpení od kúpnej zmluvy, a to úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, v originálnom nepoškodenom obale, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal.
| Na akú adresu mám zaslať tovar pri výmene alebo vrátení? |
Tovar prosím zasielajte na adresu AF-tel, Letná 6, 064 01 Stará Ľubovňa.
| Dá sa objednaný tovar vrátiť v kamennej predajni? |
Tovar z e-shopu môžete na predajni bez problémov vrátiť. Vrátenie je však možné len na predajni AF-tel, Letná 6, 064 01 Stará Ľubovňa.
Otváracie hodiny predajne:
Pondelok - Piatok: 9:00 - 12:00, 13:00 - 16:30